Inloggen
Nog niet geregistreerd? Schrijf nu in
Houten

HR Medewerker Personeelsadministratie

Wat ga je doen als HR Medewerker Personeelsadministratie?

Als HR-medewerker zorg jij dat de personeelsadministratie tot in de puntjes geregeld is.

Je draagt zorg voor: het checken van digitale dossiers en contracten, het beantwoorden van vragen van collega's over bijvoorbeeld arbeidsvoorwaarden, mutaties of over verlof. Deze vragen komen zowel telefonisch als via tickets binnen. Jij houdt alle kanalen in de gaten en zorgt ervoor dat onze collega’s tijdig een antwoord krijgen en dat alles correct wordt vastgelegd.

Daarnaast verwerk je (cao)-wijzigingen en personeelsmutaties voor in- en uitstroom, je beoordeelt binnenkomende post en draag je bij aan het efficiënt inrichten van alle processen.

Je werkt samen met meerdere collega’s en een Teamleider op het servicekantoor in Houten. Samen werken jullie aan het verder professionaliseren van de afdeling.

Wat neem jij mee?

  • Je hebt minimaal mbo werk- en denkniveau, richting personeel & arbeid, medewerker HRM of aanverwant.
  • Je brengt ervaring met personeelsadministratie met je mee. Heb je ervaring met AFAS? Daar zijn we blij mee!
  • Je hebt minimaal 2-3 jaar werkervaring.
  • Je weet de nieuwe wet- en regelgeving snel eigen te maken.
  • De CAO toepassen is op jouw lijf geschreven.
  • Goede ervaring met Excel voor het maken van rapportages is een must en ervaring met SAP zijn wij blij mee!
  • Ervaring met verzuimadministratie? Daar maken we graag gebruik van.
  • Je bent klantgericht. Je vindt het fijn om onze collega’s (onze interne klanten) zo goed mogelijk te helpen.
  • Je bent kritisch en nieuwsgierig.
  • Je hebt oog voor detail, ziet snel verbanden en denkt in oplossingen.
  • Je hebt verantwoordelijkheidsbesef, werkt precies en bent een echte teamspeler.
  • Je vindt het leuk om te blijven leren en ontwikkelen, en je (vak)kennis bij te blijven spijkeren.

Waar kom je te werken?

Hornbach is een beursgenoteerde bouwmarktketen, met meer dan 150 vestigingen in Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Luxemburg, Roemenië, Slowakije, Zweden en Tsjechië. Het bedrijf heeft meer dan 13.000 mensen in dienst. Er is altijd iets te doen.

Wat mag jij verwachten?

  • Salaris tussen de € 2.899,59 en € 4.142,27. Dit afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Een jaarcontract voor 32 tot 38 uur per week. Daarna uitzicht op vast dienstverband.
  • 24 dagen per jaar om vakantie te vieren.
  • Een goed resultaat voor HORNBACH? Dan ook voor jou een bonus.
  • Hybride werken en bij thuiswerken een vergoeding van €2,60 per dag.
  • Een bijdrage om je thuiswerkplek een YippiejajaYippieYippieYeah!-gevoel te geven.
  • Reiskostenvergoeding: reis je met het OV 2e klas? Dat betalen wij. Kom je met de auto en is een enkele reis meer dan 10 kilometer? Dan krijg je €0,23 per kilometer met een maximum van 40 kilometer per dag.
  • Een uitgebreide inwerkperiode. Daarna volop aandacht voor jouw ontwikkeling, met opleidingen en trainingen.
  • Een goed geregeld pensioen.

Locatie

Houten

Contactpersoon

Brinkman - Vogelaar

Deel deze vacature
Maak jobalert
Meer details
Match criteria
  • 32 uur
  • 40 uur
Bezoekers van deze pagina bekeken ook deze banen:

“Wat mij aansprak in de payroll was: bezig zijn met cijfers, wet- en regelgeving, steeds veranderende materie. En nu vind ik het heel gaaf om payroll professionals aan zo’n mooie baan te helpen.” 
- Esther van der Born begon als salarisadministrateur en is nu managing partner bij SEC Professionals. 

Neem contact op

Onze klanten